Rigtig god påske og lidt om bogudgivelse

Posted · Add Comment

I ønskes alle en rigtig god påske herfra *s*

Dernæst vil jeg fortælle, at min første soloudgivelse “Daisys dagbog” nærmer sig. Den har været til redigering og lige nu, er min illustrator, Aarisart, i fuld gang med at tegne. Mere herom lidt senere.

Til orientering, kan jeg fortælle at Daisy er min fantastiske egoistiske med godhjertet schæferhund, det er hendes historier, jeg fortæller.

Kirstine Nyboes billede.