I ønskes alle en rigtig god jul fra Daisy og fra moi. Vi har som sædvanlig hygget os i hinandens selskab, ikke fordi, der ikke er familie at holde jul med, men fordi jeg foretrækker stilheden. Her et billede, hvor damen ligger og venter på aftenturen, mens jeg ser Disneys juleshow, og ingen jul uden […]
