Rigtig god jul

Posted · Add Comment

I ønskes alle en rigtig god jul fra Daisy og fra moi. Vi har som sædvanlig hygget os i hinandens selskab, ikke fordi, der ikke er familie at holde jul med, men fordi jeg foretrækker stilheden. Her et billede, hvor damen ligger og venter på aftenturen, mens jeg ser Disneys juleshow, og ingen jul uden […]

Bogreception for Synspunkter 5

Posted · Add Comment

Så sker der endelig noget… Kom glad og få en snak med de fremmødte forfattere, og køb en  signeret julegave til dig selv eller en du holder af. Bogreception for Synspunkter 5. Tirsdag den 11. december, kl. 17.00-18.30. Herlev bibliotek Herlev Bygade 70 2730 Herlev.