Rigtig god påske og lidt om bogudgivelse

Posted · Add Comment

I ønskes alle en rigtig god påske herfra *s* Dernæst vil jeg fortælle, at min første soloudgivelse “Daisys dagbog” nærmer sig. Den har været til redigering og lige nu, er min illustrator, Aarisart, i fuld gang med at tegne. Mere herom lidt senere. Til orientering, kan jeg fortælle at Daisy er min fantastiske egoistiske med […]